Zoe rijder verlaat dit forum maar...

Topic author
daf55
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Onderwerpen: 0
Laatste bezoek: 07 nov 2025 10:58
Actief als: particulier
Contacteer:

Zoe rijder verlaat dit forum maar...

Bericht door daf55 »

Dag iedereen, na 2 Zoe's (1 uit 2014 en 1 uit 2019) heb ik besloten om wat anders te gaan rijden.

Er komen steeds zulke mooie aanbiedingen voorbij van al die prachtige chinese auto's, ik moest daar wel op ingaan! De ene korting op de andere, meerdere proefritten gemaakt, diverse aanbiedingen gekregen, en de keuze is geworden:

De nieuw Renault 4 E-tech! :dance:

Natuurlijk koop ik geen chinese rommel!

De uitstekende service en een heel goed inruilbod van van Kesteren in Kampen waren een no-brainer om daar de 3e auto te kopen.

Het is de Techno geworden, en een bijna babyblauwe kleur. Die past mooi bij het blauwe interieur. Verder wel full options met Harman en de andere toters en bellen. Vrijdag opgehaald, gelijk een weekendje weg samen met mijn vrouw. Zo konden we beide goed wennen aan aan nieuwe dingen.

1e indruk is erg onder de indruk. Wat een verschil met de Zoe. Sneller, veel comfortabeler en ruimer. In een aantal zaken is het net zo goed geregeld als in mijn andere auto, de Volvo XC60. De rijhulpsystemen bv zijn echt vergelijkbaar goed! Stoelen zitten lekker, en de audio klinkt ook vet! In de Volvo nog iets mooier, heeft ook Harman, maar meer luidsprekers, dat das logisch... Kortom, erg blij mee! :D
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Al sinds 2014 tevreden Zoe rijder, en nu een 4!

Renault 4 e-tech 2025, Volvo XC60 T8 (2018), Daf 55 (1970) en een Mobylette

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen